Ενημερωτική εκδήλωση με θέμα  «Ο αθλητισμός και η διαμόρφωση προτύπων  στη σύγχρονη εποχή» πραγματοποιείται αυτή την ώρα στο Δημοτικό Κινηματογράφο «Σινέ Παράδεισος»  στον Κορυδαλλό, με αφορμή την προβολή ντοκιμαντέρ για το ζωντανό θρύλο του ποδοσφάιρου Ντιέγκο Μαραντόνα.

Με συντονιστή τον Κο Παύλο Γερακάρη ( Δημοσιογράφο και πρώην Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο Κορυδαλλού)  την εκδήλωση άνοιξε ο Δήμαρχος Κορυδαλλού Κος Νίκος  Χουρσαλάς, ο οποίος ευχαριστώντας τους καλεσμένους , δήλωσε: «…Ένας Δήμος όταν θέλει να έχει σημεία εξωστρέφειας θα πρέπει να αναδεικνύει τέτοια θέματα» και «… Μέσα από τον αθλητισμό επιτυγχάνεται η κοινωνικοποίηση και η ανάδειξη προτύπων. Εμείς θέλουμε να αναδείξουμε την τοπική κοινωνία μέσα από μια σειρά δράσεων.»

Τη σκυτάλη πήρε ο Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού και πρώην πρωταθλητής υδατοσφαίρισης Κος  Γιώργος Μαυρωτάς, ο οποίος  χαιρέτησε την  πρωτότυπη όπως είπε, εκδήλωση του Δήμου Κορυδαλλού  και συνέχισε  «….Ο  αθλητισμός είναι ένα σχολείο με μαθήματα  που δε μαθαίνονται  πουθενά αλλού,  ούτε σε σχολεία ούτε στην οικογένεια …Ο Μαραντόνα  υπήρξε ένας « έκπτωτος αγγελος» του αθλητισμού. Υπήρχαν φάσεις στη ζωή του που σήκωσε ολόκληρες πόλεις και λαούς αλλά δεν άντεξε την πίεση. Δεν είναι κακό παράδειγμα του αθλητισμού αλλά κακό παράδειγμα της showbiz» .

Στη συνέχεια, στο βήμα ανέβηκε ο γνωστός αθλητικός συντάκτης  Κος Νίκος Κατσαρός, λέγοντας:  «…Συνέβη να είμαι παρών το ‘86 στο Μεξικό, στον  τελικό παγκόσμιου κυπέλλου. Όταν τελείωσε το παιχνιδι είπα, αυτό το κύπελλο είναι δικό του και πρέπει να το πάρει σπίτι του. Ήμουν  παρών και στη χειρότερη στιγμή του το 1994 στη Βοστώνη, στο πρώτο παιχνίδι της  Αργεντινής  στο Μουντιάλ με την Ελλάδα που είχε τόση ένταση, που κολλησε το πρόσωπο του στη κάμερα και πανηγύριζε σαν τρελός. Μετά τον αγώνα πιάστηκε ντόπε σε έλεγχο» ,καθώς και «… Η φυσική του παρουσία σβήνει όλους τους άλλους σ έναν χώρο – τον χαρακτηρίζει το πάθος. Έζησε και ζει με πάθος. Ο Μαραντόνα είναι ο εαυτός του, δεν θέλησε ποτε να δειξει ότι ήταν ένα καλό παιδί. Ήταν ένας άνθρωπος που δε κρύφτηκε ποτε. Έγινε είδωλο για τον απλό κόσμο που τρωει καρπαζιές καθημερινά και στο ποδόσφαιρο βρίσκουν την λύτρωση».

Τη συζήτηση συνέχισε ο γνωστός αθλητικογράφος Κος Αντώνης Πανούτσος , ο οποίος δήλωσε:  « Ο Μαραντόνα στα 16 εμφανίζεται να διεκδικεί  φανέλα βασικού στην Εθνική Αργεντινής. Και 200 φωτογράφους γύρω του. Από τους  πρώτους  ανθρώπους στον αθλητισμό που φόρεσε σκουλαρίκι. Καταλαβαίνει ότι μπορεί να κάνει τα πάντα ατιμώρητα.» … «Στη Νάπολι είχε σαν αποστολή να δώσει σεβασμό σε μια πόλη που αποκαλείτο η Αφρική της Ιταλίας.  Ο Μαραντονα είχε την απόλυτη ενοχή στη Νάπολι. Είχε την προστασία όλης της πόλης.» …. «Το ‘90 εξέπεσε όπως οι άγγελοι και ο ίδιος δε μπόρεσε να ξαναγίνει βασιλιάς μια πόλης. Πρότυπο δεν είναι για τον αθλητισμό,  ο ίδιος ποτέ δε μπόρεσε να αντέξει την υπόλοιπη ζωή του».

Ο Αργεντίνος πρώην ποδοσφαιριστής Αριέλ Ιμπαγάσα ανέφερε: «Ο Μαραντόνα λατρεύεται ακόμα στην Αργεντινή ,οι  Αργεντίνοι  είναι  ευγνώμονες σ ‘ αυτόν. Αδιαμφισβήτητα δεν είχε οργανωμένη την ζωή του, δεν είχε καλούς φίλους , πάντα τον κυνηγούσαν οι φωτογράφοι ,δεν είχε έναν άνθρωπο να τον καθοδηγήσει. Όποιος λατρεύει το Μαραντόνα, τον λατρεύει ποδοσφαιρικά. Και συνεχίζει να είναι ο  Μαραντόνα ό,τι κι αν κάνει.» Ο Αριέλ Ιμπαγάσα αποτελώντας τον αρχισκάουτ στην ακαδημία του Ολυμπιακού, προσπαθεί πρώτα απ’ όλα να διαμορφώσει σωστές  προσωπικότητες στην ομάδα των  Κ16 . Καθοριστικός, όπως δήλωσε, κατά τη γνώμη του είναι ο ρόλος  του σχολείου  και ο σεβασμός στους προπονητές , τους γονείς ,και γενικα τους μεγαλύτερους.

Το κοινό είχε την ευκαιρία να διατυπώσει ερωτήσεις στους ομιλητές, ενώ ακολούθησε η προβολή του ντοκυμαντέρ  «Ντιέγκο Μαραντόνα» (Diego Maradona, 2019) του βραβευμένου σκηνοθέτη Ασίφ Καπάντια.